طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی
اکثر شرکت ها و افرادی که سایت های وردپرسی را طراحی می کنند ممکن است پس از پایان قرارداد طراحی به پشتیبانی مستمر سایت توجهی نکنند. این مشکل می تواند برای صاحبان سایت مشکلاتی ایجاد کند، زیرا هر گونه مشکل فنی، امنیتی یا سایر موارد بدون حضور تیم پشتیبانی ممکن است منجر به مشکلاتی در مدیریت و راه اندازی سایت شود.
مشکلات فنی می تواند سایت را به طور موقت و یا حتی برای همیشه از دسترس کاربران خارج کند که باعث از دست رفتن فرصت های تجاری و البته ضرر مالی برای صاحبان سایت می شود.
بنابراین داشتن تیم پشتیبانی فعال آماده برای رفع مشکلات فنی و پشتیبانی از کاربران و مشتریان یکی از موارد حیاتی است که صاحبان سایت های وردپرسی باید به آن توجه کنند. این پشتیبانی می تواند باعث افزایش اعتماد کاربران و مشتریان شود و به ثبات و رشد کسب و کار کمک کند.
دریافت مشاوره و تماس
09931628252
تعرفه خدمات:
خدمات پشتیبانی
پایه
- بهینه سازی پلاگین ها
- نصب و راه اندازی پلاگین جدید
- بروزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونهها
- رفع خطاهای رایج وردپرس
- بهینه سازی سرعت سایت
- بکاپ گیری منظم ماهانه به صورت دستی
خدمات پشتیبانی
تغییرات ظاهری
- تغیرات ظاهری سایت ( رنگ، چیدمان آیتم ها و ...) در المنتور
- تغییرات ظاهری در سایت(در صورت نیاز) با استفاده از html و css
خدمات پشتیبانی
آماری سرچ کنسول و انالیتیکس
- فعال سازی کنسول گوگل و تنظیمات پایه ای سایت
- بررسی خطا های گوگول کنسول و برطرف کردن خطاها
- تحلیل امار گوگل و گزارشدهی به صورت ماهانه
- تحلیل رقبا و ارائه پیشنهادات برای افزایش رتبه سایت در گوگل
- راه اندازی گوگل انالیتیکس و دادن امار تحلیلی به صورت ماهانه
- پیشنهادات برای تغییر در سایت نسبت به امار انالیتیکس
- استفاده از گوگل تگ برای رهگیری اکشن های انجام شده توسط کاربران سایت
خدمات
تولید و بهینه سازی محتوا با هوش مصنوعی
- ارسال مطلب اورجینال و سئو شده ماهانه 5 عدد به صورت پست برگه و محصول
- بهینه سازی مطالب ارسال شده توسط دیگر اوپراتور های سایت و مطالب قدیمی تر
- لینک سازی داخلی بین مطالب ، برگه ها، محصوالت درون سایت
- اضافه کردن متاتگ های و دسکریپشن هر مطلب و کامل کردن ساختار آنها
- ثبت 50 کامنت ماهانه در بخش های نوشته ها و محصوالت
خدمات
تولید و بهینه سازی محتوا ( بدون هوش مصنوعی )
- ارسال مطلب اورجینال و سئو شده ماهانه 5 عدد به صورت پست برگه و محصول
- بهینه سازی مطالب ارسال شده توسط دیگر اوپراتور های سایت و مطالب قدیمی تر
- لینک سازی داخلی بین مطالب ، برگه ها، محصوالت درون سایت
- اضافه کردن متاتگ های و دسکریپشن هر مطلب و کامل کردن ساختار آنها
- ثبت 50 کامنت ماهانه در بخش های نوشته ها و محصوالت
خدمات
آموزش کاربردی وردپرس
- اموزش کامل ایتم های لازم وردپرسThis is a tooltip
- اموزش کامل المنتور به صورت کاربردیThis is a tooltip
- اموزش ارسال مطلب خوب و بهینهThis is a tooltip
- اموزش پیدا کردن عکس و مطلب مرتبط برای وب سایتThis is a tooltip
- اموزش ارسال و ویراش محصوالت در وردپرس به صورت کاملThis is a tooltip
- اموزش بررسی سفارشات و پرداخت های کاربرانThis is a tooltip
- و دیگر اموزش های لازم ...This is a tooltip
خدمات پشتیبانی
پایه
- بهینه سازی پلاگین ها
- نصب و راه اندازی پلاگین جدید
- بروزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونهها
- رفع خطاهای رایج وردپرس
- بهینه سازی سرعت سایت
- بکاپ گیری منظم ماهانه به صورت دستی
خدمات پشتیبانی
تغییرات ظاهری
- تغیرات ظاهری سایت ( رنگ، چیدمان آیتم ها و ...) در المنتور
- تغییرات ظاهری در سایت(در صورت نیاز) با استفاده از html و css
خدمات پشتیبانی
آماری سرچ کنسول و انالیتیکس
- فعال سازی کنسول گوگل و تنظیمات پایه ای سایت
- بررسی خطا های گوگول کنسول و برطرف کردن خطاها
- تحلیل امار گوگل و گزارشدهی به صورت ماهانه
- تحلیل رقبا و ارائه پیشنهادات برای افزایش رتبه سایت در گوگل
- راه اندازی گوگل انالیتیکس و دادن امار تحلیلی به صورت ماهانه
- پیشنهادات برای تغییر در سایت نسبت به امار انالیتیکس
- استفاده از گوگل تگ برای رهگیری اکشن های انجام شده توسط کاربران سایت
خدمات
تولید و بهینه سازی محتوا با هوش مصنوعی
- ارسال مطلب اورجینال و سئو شده ماهانه 5 عدد به صورت پست برگه و محصول
- بهینه سازی مطالب ارسال شده توسط دیگر اوپراتور های سایت و مطالب قدیمی تر
- لینک سازی داخلی بین مطالب ، برگه ها، محصوالت درون سایت
- اضافه کردن متاتگ های و دسکریپشن هر مطلب و کامل کردن ساختار آنها
- ثبت 50 کامنت ماهانه در بخش های نوشته ها و محصوالت
خدمات
تولید و بهینه سازی محتوا ( بدون هوش مصنوعی )
- ارسال مطلب اورجینال و سئو شده ماهانه 5 عدد به صورت پست برگه و محصول
- بهینه سازی مطالب ارسال شده توسط دیگر اوپراتور های سایت و مطالب قدیمی تر
- لینک سازی داخلی بین مطالب ، برگه ها، محصوالت درون سایت
- اضافه کردن متاتگ های و دسکریپشن هر مطلب و کامل کردن ساختار آنها
- ثبت 50 کامنت ماهانه در بخش های نوشته ها و محصوالت
خدمات پشتیبانی
پایه
- بهینه سازی پلاگین ها
- نصب و راه اندازی پلاگین جدید
- بروزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونهها
- رفع خطاهای رایج وردپرس
- بهینه سازی سرعت سایت
- بکاپ گیری منظم ماهانه به صورت دستی
خدمات پشتیبانی
تغییرات ظاهری
- تغیرات ظاهری سایت ( رنگ، چیدمان آیتم ها و ...) در المنتور
- تغییرات ظاهری در سایت(در صورت نیاز) با استفاده از html و css
خدمات پشتیبانی
آماری سرچ کنسول و انالیتیکس
- فعال سازی کنسول گوگل و تنظیمات پایه ای سایت
- بررسی خطا های گوگول کنسول و برطرف کردن خطاها
- تحلیل امار گوگل و گزارشدهی به صورت ماهانه
- تحلیل رقبا و ارائه پیشنهادات برای افزایش رتبه سایت در گوگل
- راه اندازی گوگل انالیتیکس و دادن امار تحلیلی به صورت ماهانه
- پیشنهادات برای تغییر در سایت نسبت به امار انالیتیکس
- استفاده از گوگل تگ برای رهگیری اکشن های انجام شده توسط کاربران سایت
خدمات
تولید و بهینه سازی محتوا با هوش مصنوعی
- ارسال مطلب اورجینال و سئو شده ماهانه 5 عدد به صورت پست برگه و محصول
- بهینه سازی مطالب ارسال شده توسط دیگر اوپراتور های سایت و مطالب قدیمی تر
- لینک سازی داخلی بین مطالب ، برگه ها، محصوالت درون سایت
- اضافه کردن متاتگ های و دسکریپشن هر مطلب و کامل کردن ساختار آنها
- ثبت 50 کامنت ماهانه در بخش های نوشته ها و محصوالت
خدمات
تولید و بهینه سازی محتوا ( بدون هوش مصنوعی )
- ارسال مطلب اورجینال و سئو شده ماهانه 5 عدد به صورت پست برگه و محصول
- بهینه سازی مطالب ارسال شده توسط دیگر اوپراتور های سایت و مطالب قدیمی تر
- لینک سازی داخلی بین مطالب ، برگه ها، محصوالت درون سایت
- اضافه کردن متاتگ های و دسکریپشن هر مطلب و کامل کردن ساختار آنها
- ثبت 50 کامنت ماهانه در بخش های نوشته ها و محصوالت
تفاوت پشتیبانی آیناتیم و سایر رقبا در چیست؟
تفاوت اصلی بین پشتیبانی آیناتیم و رقبا معمولاً در دو جنبه اساسی است: روش ارتباط و سرعت پاسخگویی
روش ارتباط:
- پشتیبانی تیکتینگ: رقبا اغلب از سیستم تیکتینگ برای ارتباط با مشتریان استفاده میکنند. در این روش، مشتریان درخواست یا مشکلات خود را از طریق ارسال تیکت یا پیام به پشتیبانی میدهند و پس از آن پشتیبانی با پاسخی متناسب به آنها پاسخ میدهد.
- پشتیبانی آیناتیم: در اینجا، ابزارهای مختلفی مانند واتساپ، تلگرام، و یا تماس تلفنی برای ارتباط با مشتریان استفاده میشود. این روش ارتباطی معمولاً سریعتر و نزدیکتر به مشتری است، زیرا مشتریان میتوانند بهطور مستقیم و بلافاصله با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.
سرعت پاسخگویی:
- پشتیبانی تیکتینگ: زمانی که مشتری یک تیکت ارسال میکند، پاسخگویی معمولاً بر اساس الگوریتمهای تعیینشده و در محدوده زمانی مشخصی انجام میشود، که ممکن است موجب افزایش زمان پاسخدهی شود.
- پشتیبانی آیناتیم: در این روش، سرعت پاسخ معمولاً بالاتر است، زیرا مشتریان بهطور مستقیم با پشتیبانی ارتباط برقرار میکنند و برخوردها بیشتر بهصورت زنده و فوری رخ میدهد.
بنابراین،پشتیبانی آیناتیم علاوه بر فوریت و دسترسی بیشتر، معمولاً امکان دسترسی 24 ساعته را هم ارائه میدهد که این امر برای مشتریانی که در زمانهای مختلف نیاز به پشتیبانی دارند، بسیار ارزشمند است. اصلیترین تفاوت بین دو روش در این است که روش پشتیبانی آیناتیم سریعتر و بیشتر از نظر دسترسی و فوریت است. در عوض، پشتیبانی تیکتینگ ممکن است در برخی موارد به دلیل اتکای بیشتر به فرآیندهای اتوماتیک زمانبرتر باشد.