تکنولوژی

چه چیزی در مورد اینترنت 5g میدانیم

اینترنت 5g

قابلیت 5G آخرین نسل از سیستم های ارتباط سلولی سیار محسوب می شود که آخرین نسل پس از نسل چهارم فعلی است. طبق گزارشات، طیف نسل پنجم شامل باند بالا (بالای 6 گیگاهرتز)، باند میانی (3 تا 4.5 گیگاهرتز) و باند پایین (زیر 3 گیگاهرتز) است.

اینترنت 5G یک استاندارد صنعتی است که جایگزین استاندارد رایج فعلی یعنی 4G LTE خواهد شد. به یاد داشته باشید که هدف این استاندارد به افزایش سرعت اتصال به اینترنت برای تلفن های همراه محدود نمی شود. این استاندارد جدید دسترسی به اینترنت بی سیم پرسرعت را در همه جا و برای بسیاری از چیزها از جمله اتومبیل های متصل، خانه های هوشمند و دستگاه های اینترنت اشیا فراهم می کند. برای دنبال کردن، هر آنچه باید در مورد اینترنت 5G بدانید.

 

اینترنت 5G نقطه خوب و نقطه بد. آینده اینترنت برای انسان، محیط زیست، اقتصاد و آموزش نظامی

 

اینترنت 5G نقطه خوب و نقطه بد. شبکه #5g بسیار سریع است، با حداکثر سرعت نزدیک به 2 گیگابیت در ثانیه، به این معنی که می‌توانید عکس‌ها را آپلود کنید یا یک ویدیوی 4K را تقریباً در نیمی از زمانی که با 3G طول می‌کشد، آپلود کنید. از نظر تئوری، این به شما امکان می دهد یک فیلم فول اچ دی را در کمتر از پنج دقیقه بر روی گوشی خود دانلود کنید یا محتوای HD را با سرعتی باورنکردنی سه برابر LTE پخش کنید.

اگر ازدحام شبکه وجود نداشته باشد و سرعت به اندازه کافی بالا باشد، سرعت اینترنت 5G بهتر از 4G نیست، اما می توانید در اولین بار از برنامه چت تصویری در اینترنت استفاده کنید.

5G چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این تأثیر زیادی بر نحوه زندگی ما خواهد داشت و به شکل‌گیری آینده باند پهن تلفن همراه و انقلاب‌های فناوری به طور کلی کمک می‌کند.

این استاندارد جدید برای سرعت اینترنت تلفن همراه است. این می‌تواند از دانلودهای بسیار سریع‌ تر و اتصال شبکه بهتر پشتیبانی کند، بنابراین تجربه‌ای ساده‌تر و یکپارچه‌ تر با اتصالات قطع‌ شده کمتری نسبت به قبل دارید.

اهمیت 5G در بخش ICT توسط بسیاری از کارشناسان مورد بحث قرار گرفته است. چندین جنبه از کسب و کار از فناوری 5G بهره خواهند برد، از جمله شرکت ها و شرکت های مخابراتی که ممکن است بتوانند خدمات جدید را با سرعت بیشتری ارائه دهند.

 

اینترنت 5g

 

اینترنت 5g نکته خوب: در سرعت های پایین تر، به دلیل ظرفیت بیشتر، امکان بارگیری داده های بیشتری بر روی دستگاه وجود دارد. تاثیر آن این است که مدت زمانی را که کاربران می توانند بازی های آنلاین انجام دهند یا فیلم تماشا کنند را افزایش می دهد. 5g همچنین به دلیل سرعت بالاتری که دارد، راحت‌ تر از شبکه‌های 3g و 4g است که آنلاین شدن را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

5G یک فناوری سلولی است که سرعت دانلود را چندین برابر بیشتر از 4G LTE ارائه می دهد. هنگامی که راه اندازی شود، پیشرفت بزرگی در نحوه ارائه اینترنت خواهد بود.

اینترنت 5g نسل بعدی سرویس اینترنت است که در ابتدای سال 2019 در ناگویا آزمایش شد و از آوریل 2020 به شهرها، روستاها و مناطق روستایی معرفی خواهد شد. سرعت استاندارد 5g ده برابر سریعتر از 4G و 100 برابر است. سریعتر از 3G! همه چیز فوری است – از روشن کردن تلفن هوشمند خود تا پخش آهنگ های iTunes مورد علاقه شما.

آینده اینترنت در دستان شماست! 5G تکامل بعدی فناوری شبکه است که از موارد استفاده ما با سرعت فوق العاده سریع و تأخیر کمتر پشتیبانی می کند.

5G نسل بعدی شبکه های تلفن همراه و اینترنت است. 5G قرار است سرعت های سریع تری مانند آپلود 300 مگابیت در ثانیه و سرعت دانلود تا 1 گیگابیت در ثانیه ارائه دهد. اینها سرعت‌های باورنکردنی هستند و زمانی که بتوان با هزینه‌های پایین‌تری ارائه کرد، پیشرفت‌های ضروری است. با جدیدترین گوشی‌های هوشمند 5G موجود در بازار، می‌توانید شبکه‌ای حتی سریع‌تر از همیشه را تجربه کنید.

5G همه چیز در مورد سرعت داده است، به این معنی که داشتن یک اتصال قابل اعتماد بسیار مهم است. با 5G، در کمترین زمان ممکن فایل‌ها را دانلود می‌کنید و سریع‌تر از همیشه ویدیو را پخش می‌کنید.

این  استاندارد جدید شبکه تلفن همراه ، سرعت دانلود را تا 10 برابر سریعتر از 4G می دهد و مزایای زیادی مانند افزایش قابلیت اطمینان و پهنای باند بیشتر برای کاربران ارائه می دهد. با این حال، بسیاری از ما هنوز به این فناوری دسترسی نداریم.

جلوه 5G خوب است زیرا سرعت فوق العاده بالایی را ارائه می دهد، اما واقعا چقدر سریع و چه مقدار پهنای باند دریافت می کنید؟ ما مالک شبکه ها نیستیم، بلکه آنها متعلق به دولت هستند، بنابراین ما هیچ کنترلی روی آنها یا سرعت آن نداریم. وقتی سیگنال سلول در منطقه من ضعیف می شود، سرویس به 4G می رسد زیرا از آخرین به روز رسانی 20 سال می گذرد، بنابراین انتظار نداشته باشید 5g خیلی خوب کار کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *